Märkligt

Är det inte konstigt hur saker man letat efter jättelänge helt plötsligt kan dyka up, alla på en gång, precis på den plats som de ska vara...
Har letat ihjäl mig efter laddaren till min Ipod, inte hittat, nu hittade jag den bredvid laddningsplatsen, 10cm bredvid under byrån bredvid-kunde jag ju tittat tidigare. Har oxå letat efter laddaren till min lilla rosa kamera, hittade den på samma gång som jag hittade den andra, i lådan som den ska ligga i. Jag lovar jag har letat i lådan flera gånger, den låg rakt ner, inte gömd eller så.
Antingen så börjar jag bli blind, senil eller så har jag ställt in mig på att inte sakerna och därför blockerar hjärnan dem...ja jag vet inte.
Märkligt e det iaf men väldigt skönt att finna dem.

Något annan mkt irriterande är att "ö-knappen" på tangentbordet är trög så jag missar ofta att få med dem...

Ska gå tillbaka till skrutten nu, han sitter och smaskar på en bit gurka, den var väldigt skönt att bita på, kall och blöt.
Ville tagit ett kort men hade inget batteri i någon kamera. Skulle ladda den den ena (grå) och då hittade jag laddaren till den rosa. Vilket gjorde att jag letade efter Ipod-laddaren, kände att jag hade tur nu ;)
Ska även byta batteri i blixten på D60. Bra med flera kameror men av någon anledning så brukar alltid batterierna ta slut samtidigt i alla 3, det e oxå märkligt. Trots att de används väldigt olika mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback