Mot bättre tider ;)

Jag är så lycklig, lillskrutten har inte ätit på hela natten, förrän nu, inte sen han fick kvällsamningen runt 20-21 + att de få gånger som han vaknat till har han somnat om bums han fått nappen i mun. Ja, jag är så lycklig att jag inte kan somna om, är inte det typiskt ;)

Febern gick ner lite de gånger som han fick alvedon igår och upp igen när det gått ca 5h, men nu inatt har han inte känts så varm. Vill även tillägga att han sovit i sin egen säng hela natten, det har han inte gjort på över en vecka. Han har inte fått medicin inatt eftersom han sovit så bra, håller tummarna för att han mår bättre imorgon.
Jag hoppas även på att det är tänder han håller på att få. Han har inte kliat i mun så mkt undver veckan han varit sjuk men igår, när febern gick upp, kliade han väldigt.

Fick i honom lite mer frukt och yoghurt igår kväll, annars har han bara ammat i ett dygn. Ganska mysigt det oxå. Gnällandet blev lite bättre när jag förstod vad han ville. Han var så mammig men jag trodde att pappa oxå gick bra, men icke igår, då var det mammas famn han ville va i. Det gick bra att sitta bredvid mig oxå så länge som jag gav honom uppmärksamhet, pratade, busade och myste. Då var han go och glad. Tror han känner om någon e lite frustrerad på honom för då vill han inte va hos den, som D igår, han var så trött på Neo och då ville inte Neo va hos honom heller, vissa dagar är det tvärt om, barn e inte dumma. Han e så söt när han sitter och tittar på en och stäcker upp armarna och hoppar när han vill upp i famnen, då kan man inte annat än krama honom. Sov ganska mkt igår oxå, så under kvällen var han underbar.



"Soy el Rey de Casa = Jag är husets kung" -  stämmer ganska bra



Till något helt annat!
Mamma och pappa flyttade in i nya lägenheten igår. Har inte riktigt sjunkit in än. Känns konstigt. Var där i onsdags när flyttfirman packade ihop alla saker, det kändes konstigt. Så tomt. Mamma följde med hem och sov hos oss, lite ledsen var hon. Flyttlasset gick under torsdagen och på fredag morgon så lämnades det av i nya lgh så de hade fullt upp igår. Pratade med dem igår och det lät som de tyckte att det kändes bra. Nyfiken på att se hur de har det. De har fixat lekkamrater till Neo ;) Deras grannar var ett ungt par med en 3åring och en 10månaders, båda töser, blir bra det!


Kommentarer
Postat av: farmor

Hej, vill bara säga att jag älskar er så mycket.

kram farmor

2009-01-28 @ 18:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback