Sovposition

Min lilla ängel är det sötaste son finns, tycker jag!
Han var jättetrött när jag la honom i sin säng förut, men han ville inte sova utan kastade sig på rygg (sover bara på sidan, om det inte är i vagnen) och sparkade lite med sina små ben,men han gnällde inget. D gick förbi efter 2-3 min och kikade in, såg inget men hörde att han snarkade. En stund senare så tittade jag till honom, då såg han ut så här:

Han har tagit kudden, som han låg på, och håller om den i ett fast grepp, nappen har han spottat ut och suger istället på sin tunga, tungspetsen kikar ut, och täcket är bortsparkat men det ligger lite över fötterna. Så underbart söt.
Ibland hittar jag honom på natten liggandes åt fel håll, med huvudet vid fötterna och allt omvänt, men ibland fastnar han på vägen och ligger mellan långsidorna och kommer ignenstans, då e han arg/ledsen vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Annika

han e ju jattesot!!! langtar efter er!! puss..

tack for tipset david!! hahaha

2009-01-12 @ 13:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback