Utmärkelse



Gissa om jag blev glad när jag läste på
Sandras blogg att hon gett mig en utmärkelse, lilla jag...!

Jessica - Mamma till Neo, jordnära med ett riktigt varmt hjärta!

Det är sånt som värmer när sonen är sjuk och plusgraderna smyger fram och ger slask i januarivintern...



I min tur nominerar jag vidare;

Lotta - Min bästaste svägerska som skriver otroligt roligt!

Ratherbeen - Min kära vän som alltid har något nytt i-landsproblem att blogga om!

Annika - Underbar människa och gudmor till Neo som bloggar om livet som svenska i Holland, dessutom gravid .

Therese - Mamma till Amanda, en god vän och visar bara bilder, inget dravvel.

Linda - Mamma till Lova, otroligt snäll, kär vän och bloggar alltför sällan ;)

Matilda - Neos kusin som får mig att drömma tillbaka till gymnasiet och allt vad det innebar!

Inanna - Ensamstående mamma till Sebastian, toppenbra arbetskamrat och en duktig fotograf.

Jenny - En supermamma till 4 som var ett stöd under min graviditet.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tackar, jag skickar den direkt tillbaka, se min blogg.

KRAM!

Postat av: Jenny

åh tack så mkt :)

2009-01-21 @ 07:50:43
URL: http://familjenav6.blogspot.com
Postat av: annika

tack o tack det var valdans :) pussa Neo fran mig..

2009-01-21 @ 10:51:19
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback