Zombie

Jag är så trött, orkar inte blogga så mkt.
Neo e vaken mk på nätterna, gick lite bättre i 2 nätter men inatt har han itne sovit mkt, kännsinte så iaf. Han e nästintill otröstlig, bara amma som hjälper men det vill vi ju sluta med, så svårt!!!
Jag är som en zombie idag.

Kan tipsa om 2 roliga filmer, om ni inte redan sett dem.
"Hot Rod" och "Crank", vi tittade på dme igår och jag skrattade aå jag höll på att dö. De var så roliga.
Hot Rod handlar om en kille som vill bli/är stuntman på en skruttig moped.
Crank handlar om en kille som måste få adrenalinkickar för att överleva.

Se dem!!!

Nu ska jag krypa ner på soffan med en kopp te medans skruten sover, blir inget Branäs idag iaf, tyvärr, men orkar inte åka med gnällig unge.

Tack för utmärkelserna kära Lotta, tar upp det nästa gång jag skriver.

Kommentarer
Postat av: PIa

Hej



Hur är det med er? Tack för utmärkelsen! Den värmde i hjärtat! massa kramar från Pia och Sebastian

2009-01-23 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback