Det ska börjas i tid...eller inte

Som ni nog vet så började D snusa som väldigt liten...
men inte som 1 åring, hoppas jag...

För en stund sen så hittade Neo en portionssnus, vart vet jag inte för det var efter att vi städat och alla "farliga" rum var stängda. Iaf så skulle jag sätta på honom en blöja för vi hade precis duschat och då gnäller han och jag ser att det rinner brun sörja ut munnen på honom, choklad tränkte jag först men choklad är inte grynigt, lite lätt panik när jag förstår att det är snus. Jätteäckligt tyckte vi båda men Neo vile inte släppa ut snusen ur munnen trots att han spottade och grinade, till slut fick jag ut den och halva ungen var full med snussörja. Då kom nästa tanke: är det gifigt, bäst att ringa svärmor som har koll på båda områdena. Fick tipset att ge honom grädde att dricka, men han kommer nog inte gilla det. Gav honom grädde som han nöjt slickade i sig, inte mkt den pojken inte gillar :)
Iaf så läste vi oss till att det inte var någon fara med den mängden men att han kan må lite illa. Härliga rapar och hicka har han fått iaf...

Kommentarer
Postat av: Nisse

Hahaha! Brorsan drog i sig en halv dosa lössnus när han var 1,5... Han växlade mellan grön och röd typ ett par timmar innan allt var uppr igen :-)

Gick dock bra, det samma när han drog i sig sin första öl med typ 3...

Kramar

2009-07-26 @ 12:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback