Läggdax

Jag håller på och lägger Neo.
Denna kväll med skrik och gråt. Det gör så ont i mig när han gråter sig till sömns.
Oftast så somnar han direkt, protesterar högst tills jag gått ut ur rummet men en del kvällar som ikväll så vill han inte alls. Fast jag vet att han e jättetrött. Då kör jag 5 minuters metoden och han somnar ju efter några minuter, 5-10min. Men på ett sätt känns det ändå som att han kanske får men av att gråta sig till sömns, känner mig som en dålig mamma som inte vaggar honom tills sömns men jag har testat det och det har inte hjälpt, då har jag fått sitta med honom i timmar. På BVC så rekommenderar de denna metod och jag vet ju att jag pratat bra omd en förut, och den fungerar men alltid med att han gråter sig till sömns och det känns så hemskt, men jag vet inte annars hur jag ska göra.
För oss fungerar det ju, alltså att han somnar inom några minuter och sen sover hela natten (oftast, ibland får han välling 1 gång), men det som e jobbigt e att höra honom ledsen och ibland arg.
Min lille prins...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Han får inga men av detta!

Mina har fått somna på precis samma sätt, och har de men... Nåja, några små,men ändå :O)

Vi ses i morrn!

Postat av: annika

vad är 5 minuters metoden???

2009-06-11 @ 08:25:16
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback