Utflykt

Neo fick en stapelclown från Brio i doppresent av Sandra och hennes föräldrar. Den tycker han är hur kul som helst att ta isär och slå vilt med pinnen som blir kvar. Ansiktet på clownen brukar han springa runt med och slänga på olika ställen och när han inte når den står han där och piper, inte alltid jag ser det lilla ansiktet direkt heller ;)

Idag skiner solen, tur, det blåser lite men bara det inte regnar så e jag glad. Eg behöver den nysådda gräsmattan lite mer regn men vi ska på utflykt med kyrkis idag så jag hoppas på uppehåll. Kommer ta med sulkyn och den har jag inte köpt regnskydd till än, i kris går det ju att använda det till liggvagnen men det passar inte över hela men Neo är skyddad iaf.
Vi ska till Troll-Eva i Svanskog, fråga mig inte vad det är men det ska va kul för barnen, kan berätta mer i em. Vi blir 28 som åker! Fika när vi kommer fram, en tur hos trolen sen mat och fika på marinan och McDonald´s i Säffle på vägen hem. Jag har sett fram emot denna dag för det är så underbara mammor och en pappa och barn i vår grupp. Kommer sakna kyrkis till hösten om vi inte kan gå, även om vi kan gå så jobbar ju de flesta andra mammorna.

Nu ska jag packa iordning och göra oss klara medans jag lyssnar på Bandit 106,3 på webben. Älskar Bandit (om man inte lyssnar varje dag för då blir det samma). De spelade precis en av mina favvolåtar, "Running in your veins" med Renegade Five.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha det kul hos trollEwa!

Själv får jag tillbringa dagen på molnfabriken :O)

Postat av: Troll i

HAHA! Känner igen det där humöret!

"Ansiktet på clownen brukar han springa runt med och slänga på olika ställen och när han inte når den står han där och piper, inte alltid jag ser det lilla ansiktet direkt heller ;)" kan verkligen föreställa mig hur hans ansikte såg ut när du inte ger han clownen direkt!



Ha en skön vecka!

2009-06-03 @ 11:46:39
Postat av: Sandra

Vad roligt att han gillar den:)

Hoppas allt är bra med er!

2009-06-03 @ 19:25:52
Postat av: Annika

hej gumman!

Självklart är det mindre tid för gubben.. fast det väljer man ju när man skaffar barn tycker jag..

vi e olika alla mammor men jag tror inte att du e som dom e här... en kompis till mig började vänja hennes dotter med dagis när hon var 8 veckor.. för då kunde hon göra annat under dan... det gör ont i mig.. Jag vet ju inte hur snacket går i sverige med barnen men det kan du ju berätta... ;) jag längtar tills vi ses... kram.. pussa Neo...

2009-06-06 @ 12:52:50
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback