Äntligen hemma

Kommit hem från jobbet. Var helt ok att jobba, roligt att träffa alla arbetskamrater och det var ganska lugnt iom snövädret. Det är väldigt bra stämning bland personalen och med kunderna som ju bor i området och känner alla så det känns personligt och mysigt där. Men det var inte kul att köra dit, var en hårsmån från att krocka, trots extremt låg hastighet så ville inte bilen följa kurvan utan gick rakt, mot en mötande bil som fick hålla ut så att vi skulle missa varandra. Pulsen gick upp vill jag lova och sen vart jag helt skakig, inte kul. Hem gick det bättre, packad snö, plogat, snöade inte längre + mkt mindre trafik.

Nu är jag iaf hemma och ska mysa med min älskling. Har köpt med ost, kex, cider och chokladaskar, för att fira att han fick jobbet. D håller på och tänder brasan spå jag passade på att blogga lite.

Hämtade ut ett klädpaket till Neo idag från tradera, jättefint som det andra. Typ 10tröjor och 3byxor för 80kr inkl frakt, helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback