En söndag i K-d

Igår åkte vi till K-d för att handla lite. Hade hört att det skulle bli lite sämre väder så det var lika bra att köpa preseningar att lägga över träutemöblerna. De i plast har vi fått sålt, la ut på Blocket och det var många som ringde och mailade, brukar tyda på ett för lågt pris, slutade med att vi sålde dem till svärföräldrarna. Vi har ju fått 2 set i trä samt ett i "smide" och 2 bänkar av mina föräldrar så vi har så vi klarar oss. Men de e ju lite mer oståliga mot väta.

Neo fick nya skor, behövlig, inte för att han går själv men han vill inte ligga i vagnen utan va uppe och röra på sig när vi är ute.



Neo fick sitt första borsta tänderna-kit.


Hälsade på syrran oxå. Hon hade gjort en jättegod grönsakspaj, längesen jag åt paj. Det är så gott och hennes var super! Tackar.
Vi handlade oxå, denna gång lite nyttigare. Fick lite gliringar om chipsen i vagnen förra gången, men ibland får man unna sig :) Neo har avancerat och kan nu sitta där barnen ska.

Mat till mig och Neo: romansallad, babyspenat (inte till Neo), solrosskott, machésallad, morötter, avocado, banan, äpple, ekologiska krossade tomater, frysta jordgubbar och kiwi. Mat till D: falukorv.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Imponerande att kunna se botten på vagnen :O)

Har inte hänt mig när jag handlat på många år :O)

Postat av: Karolina

Haha, Neo är ju så sööööt! En sån tandborste som lillklimpen har fått hade jag med. Fasst jag gick i 6:an då men :P

Massa kramar på lilla familjen :)<3

2009-03-23 @ 17:23:52
URL: http://www.nogg.se/karolinawiiidin
Postat av: lilla o

Nu är han stor! Egen tandborste och Nya dojjor :D nu kommer han springa fort :) / stor kusinen :)

2009-03-23 @ 22:03:29
URL: http://www.acdcrocks.com
Postat av: Annika

vad stor han har blivit!!! vilken duktig pojk!!

gud va gott med falukorv!!! på Ikea har man som tur är blommigfalukorv, men det är inte riktigt samma som mamma scan... bjöd svärföräldrarna på ugnstekt falukorv och de tyckte det var hur gott som helst... lite kul..

puss på er

2009-03-26 @ 12:03:21
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback