Händelserik torsdag

Som ni läste i förra inlägget så började jag må dåligt och dte höll i sig i 1dygn. Fick berg-och-dalbanefeber med febertoppar som gav kramper och frossa, kräktes en stund och fick huvudvärk. Inget roligt dygn. Var jättetrött i 2 dagar efteråt. Vet inte om jag blev matförgiftad eller om det var någon annat. Har hört att barnen runtomkring haft feber, halva dagis har visst varit utslaget. Men nu mår jag bra och resten av familjen har hållit sig friska.
Det positiva under dne tiden var att D fick ta allt ansvar och utan att klaga eller att jag fick säga något, han kan när han vill. Tack alla för era kommentarer, e ju inte så att D e helt lat men ibland måste man få beklaga sig för sen känns det bättre. D e hur bra som helst med Neo och han håller på och lär sig alla rutiner. Inte ska någon kasta tomater på honom heller, vem det nu var som skrev det...skumt!

Igår gick inte till historien som den roligaste. Mkt som hände. Bla så var vi på babyrytmik och det gillade inte Neo, för 3 gången i rad så nu funderar jag på om vi ska hoppa av gruppen. Känns ju inte kul när han blir ledsen och gråter så vi får stå i ett rum bredvid. Vet vad han inte gillar heller, för när vi sjunger de sångerna hemma eller på kyrkis går det bra så det måste nästan ha något med stämningen att göra. Jag vet inte.
Innan det hade DHL ombudet krånglat med mina paket och bilen ville inte låsa sig.

När vi kom hem så slängde jag i mig lite mat och gick på långpromenad. Sen hälsade vi på mistingen i en familj som står oss nära som inte mådde så bra och ville ha stöd. Klart jag kommer, men det gjorde ont långt in i själen. Jag finns alltid här älskade tröllonge!!!

När D kom och hämtade mig på kvällen så hade han som vanligt lämnat nyckeln i bilen och när han tog i bagageluckan så låste dig hela bilen. Hur kunde det hända? Man kan ju kanske tycka att han kunde lära sig att ta ut nyckeln efter förra gången och eftersom bilen är opålitlig...iaf så fick vi tips om hur vi kunde få upp bilen utan att slå sönder rutan, så nu kommer jag väl få ha redskap med mig i väskan när jag åker omkring och känna mig som en biltjuv:)

Idag har vi inte gjort några planer än, en långpromenad ska vi börja med sen får vi se. D matar Neo nu...
Ha en trevlig fredag i solen (om den vill forsätta skina, ser lite disigt ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback