Insnöad

Idag har vi varit inne hela dagen. Har snöat som tusan så det blev ingen promenad.
Var ner till sportklubben imorse en snabbis men då snöade det inte så vansinningt som det gjorde resten av dagen.

D åkte till stan med sin bror och skulle kika på en mixer till mig men det fanns ingen sa han, visst.
Han ringde på vägen hem och sa att han hade en present till mig, varje gång han säger så så vet jag att det är något tråkigt, som en räkning eller något men ändå så hoppas jag att det är något för jag älskar ju paket.
Han hade köpt något till Neo oxå...Det Neo fick var koksaltdroppar för hans snoriga näsa, tur att han inte förstår vad en present är än. Jag fick en Färjestad-tröja, kanske inte var så dumt eg, men vi går sällan på matcher + att den eg var till D. Han sa att vi kan ju ha den tillsammans, att mysa i hemma(!). Ja, sen hade han köpte en hockey-klubba till sig och ikväll ska de spela i Nor. D har på sig Färjestad-tröjan, jag tror inte att jag vill ha på mig den efter det. Jag avskyr hockeysvett, det är bland det äckligaste jag vet, finns inte mkt som luktar så illa.

Lillråttan har varit på myshumör idag. Vi har kramats och busat och han har sovit en hel del idag.
Vi hade tänkt gå ut och leka i snön när D kom hem men då var Neo så trött så vi lät honom sova istället.

Jag har en hel lista med saker som ska göras här hemma, men inget har blivit gjort. D e så svårt att sätta i arbete och jag kan inte göra så mkt när Neo e vaken. Många skaer behöver vi göra tillsammans men han har så många ursäkter. Önskar han kunde gå en kurs hos svägerskans stora O, då hade det hänt lite här hemma. Lite avis e jag, men jag e ändå helt galen i min late karl ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kurs hos Stora O? Jo du, träget tjatande är det enda som hjälper. Jag gjorde en lottburk, "Hans jobb" sen fick han dra ett jobb när det var otrka på arbetsfronten, och himmel vad det blev mycket gjort.

Nu gör vi listor som det stryks på, även mina jobb ligger med där, vilket ger lite tillfredställese tror jag :O)

Postat av: Jess

Lotta: Kanske kan va en idé att ha en låda, för en lapp på kylskåpet fungerar inte.

2009-03-03 @ 15:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback