Tidigt

Usch vad tidigt Neo vaknar numera.
6.20 började han klättra på mig. Gav honom välling i hopp om att han skulle somna om, men icke. Pigg som en mört. Va bara att gå upp. Så här sitter jag, trött som tusan med en klarvaken, leksugen krabat som ålar runt på golvet.
Har tagit ur diskmaskinen, diskat, plockat lite och satt på en tvättmaskin. Lika bra att ta vara på att vi e uppe tidigt.
Men jag hoppas att han blir trött snart så vi kan sova en stund till.

Igår vaknade han oxå runt den här tiden. Men då var jag så sjukt trött så jag fick ligga och D gick upp. Han väckte mig runt 11 sen. När vi gick upp på natten för att göra välling så mådde jag så illa att jag fick ta en åksjuketablett, då e man trött. Låg efter i sömn 2 dygn + att jag glömde äta på torsdagen, fick i mig lunch och sen inget mer förrän jag kom hem 22.30.

Få se vad mer dagen har att erbjuda. I em kommer iaf mamma och pappa. Tror vi setts mer sen de flyttade än innan ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Trevligt att fler börjar dagen tidigt!

Hockey hos oss nästa lördag om ni är sugna..

Ha en bra helg och hälsa familjen!

Kram

2009-03-14 @ 08:28:50
Postat av: Lotta

Och ytterligare en som börjar dagen tidigt, och jag har inte ens småbarn....

Blir inte bättre när de är 17 kan jag tala om :O)

Postat av: Jessica

Therese: Det låter trevligt. Saknar er, så konstigt att inte setts på hela veckan. kram kram



Lotta: Jag förstår inte hur du orkar gå upp så tidigt, men det är väl en vanesak kan jag tänka mig. Måste nog komma i säng tidigare som steg 1. kram

2009-03-14 @ 22:11:05
Postat av: annika

du måste ta hand om dig gumman!!! jätteviktigt!! fy på dig för att ha hoppat över mat!

2009-03-18 @ 12:05:41
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback