Torsdag

Ikväll har vi tittat på hockey, Gevalia mot Löfbergs Lila. Klart vi vann. Killarna hade satsat pengar på olika resultat och Christian vann, hade satt 0-2, vilket det blev med 5 sek kvar av matchen.
Neo var helt vild och glad och kröp fram och tillbaka i soffan.



Annars har vi varit på babyrytmik idag. Neo brukar tycka att det är kul men inte idag. Fick väcka honom imorse och då blir det aldrig bra. Han var gnällig och ville inte alls dansa eller ligga still, bara stå och klänga på mig eller gå, men det är ju för hans skull så han fick som han ville. Fikat efteråt är ju nästan det roligaste ändå.
När vi skulle åka så fick goa Anna hjälpa mig med att spänna fast Neo i bilstolen, jag har inte lärt mig den än. Fattar inte alls hur jag ska göra, känner mig så tjejig  när jag måste ha hjälp, inte e kul känsla. Har sagt i flera dagar att jag ska kika på den när Neo inte sitter i den så jag vet, för det är inte så lätt när han går upp i brygga och sprattlar. Hade tänkte handla på vägen hem men det var bara att glömma.

I em städade vi huset, känns alltid bra när det är gjort.
Vann även en budning på en skaljacka från PoP på Tradera, ska bli kul och se om den var lika fin som på bilden.

Imorgon ska vi till K-d för att titta på skor till Neo, han har växt ur de vi har till honom. Fötterna har växt fort på honom, har inte ens hunnit anväda de han fått. Ska sen hälsa på på jobbet men framförallt så ska vi fira syrran som fyller 26år.

Grattis älskade lillasyster!!! (en timme för tidigt)

Min kära vän
Annika är ju gravid i Holland och nu är det inte långt kvar. Hon skriver om hur det är att va gravid i Holland och hur förlossningen går till där. Läs och bli avundsjuk. Det låter ju som värsta lyxen jämfört med här. Först när hon berättade om hemförlossning tyckte jag det lät primitivt och osäkert men nu tycker jag tvärtom. Skulle mkt hellre va gravid där...Men gumman, kom hem iaf,saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback