Tradera

Ja nu har jag oxå snöat in mig på tradera.
Annica fick mig intresserad när hon berättade om allt hon budat på och fått till Hugo.
De var här på tacos igår och vi hade en jättetrevlig kväll ochnär de gått så satt jag på tradera till 2 tror jag :)
Hittade en massa fint som jag budat på, lätt att skena iväg, tur att några budade över för annars hade jag haft lite för många räkningar :)
Fick en jacka till Neo iaf, en jättefin, fodrad beige manchester, hoppas de e lika fin i verkligheten.

Malin och Jocke kom förbi en sväng de oxå. Malin e rolig att leka med.



-Det började bli sent så jag fick på mig pyjamas och skulle sova jag.
-Hugo han fick allt va uppe han, se va finklädd han va oxå...fuskigt.

Hugo myser med pappa T i soffan.


Jag har även beställt lite böcker från Adlibris. "Supermat", "Hemlige kocken" och "Raw Food på svenska". Allt till priset av en i bokaffären.

Jag har ju glömt att berätta att Neo fick sin första tand i veckan. Det var i onsdags som Lotta kände den, en liten vass flisa. Var ant därför som han var så ledsen i fredags. Jag trodde att det var för tänderna men eftersom jag inte kände något så visste jag inte, men den kom upp efter några dagar.

Kommentarer
Postat av: Annika

hej gumman!! vad mysigt med en tand... tur att du inte ammar längre.. ajj... det går fort va.. tiden flyger..

Postat av: Lotta

Tänder är inte att leka med, inte spottande ungar heller :O)

Tradera är kul, nästa alla mina pellisar kommer därifrån!

2009-03-02 @ 13:28:28
URL: http://www.landsronningen.com
Postat av: Jess

Annica: Ja, det e kul att tänderna börjar komma för det kliar så i munnen på honom. Snacka om att tiden går fort, Neo snart 8 månader och du snart mamma. Vart tar tiden vägen???



Lotta: Han har glömt hur man spottar nu ;) Tradera är roligt men kan bli dyrt.

2009-03-03 @ 15:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback