Lite blandat

Ikväll ska jag jobba på Ica i Skåre igen. Ska bli kul att jobba men det käns inte så roligt att köra dit, e ju snöstorm ute.
D tyckte inte jag skulle köra i detta väder iom att vi har dåliga vinterdäck, men han åkte precis till Sigurd för att köpa snus :)

Jobba lite igår med, med att klippa. Nina kom hit och ville bli klippt, lite kul. Hon hade sett Karolinas hår och vill oxå. Verkade som att hon blev nöjd.

Natten blev bättre än vi förväntat oss, kanske beror på att vi hade ställt in oss på kaos och ingen sömn alls. Neo har ju i några veckor velat ha välling 2ggr/natt. Det är inte så roligt + att han inte behöver välllingen så jag tror att han ser vällingen som en trygghet mer än mat. Lisbet, BVC, så igår att vi ska sluta mata honom på natten och gosa istället. Jag la mig 22 för att hinna sova lite. Runt 00-00.30 vaknade Neo och skrek, vaggade honom och han somnade men varje gång jag la ner honom skrek han hysteriskt. Till slut somnade han i min famn i vår säng, efter 1h ungefär. Han sov tills D började prata i sömnen och yrde runt vid 4-tiden. E det inte den ena e det andra ;) Sen sov han lite oroligt fram till 8 tiden då D fick ta honom och efter 8 gick de upp, jag behövde sova för att orka jobba. Men det var en massa gnäll från D att han skulle gå upp...

Neo har bytt sovpositon. Förut sov han helst på sidan men nu på mage som en liten groda, med benen uppdragna under sig. Han rullade ifrån mig några gånger inatt för att sova på det viset.

Det här ska vi försöka dra ner på:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jessika:) Jag blev jättenöjd m klippningen. Tack så mycket:) Nina

2009-03-31 @ 20:54:29
Postat av: Jessica

Nina: Vad roligt, va glad jag blir. Ses på lördag på Thåström!!!

2009-04-02 @ 20:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback