Måndag

Neo har blivit så duktig på att resa sig. Han ställer sig upp hela tiden och behöver inte krångla och dra sig så mkt längre, utan det räcker med att ta ett tag så e han uppe. Igårkväll ställde han sig för första gången, som jag vet, upp i sin säng. Han ville inte sova och när jag gick in till honom stod han i hörnet så nära dörren som möjligt och grät, stackarn. Han var för tött för att orka somna, fick gå in 1gång/min till honom. Nu när han e så mammig så ska vi inte låta honom ligga och gråta som förut när vi körde 5min-metoden, för det kan göra honom orolig och ännu mer mammig.

Han kan även gå längs med möbler nu. Just nu övar D med honom att gå med gåstolen, han älskar ju att spinga runt i den, men nu drog han den framför sig, några steg gick sen gled den ifrån honom.
E så stolt över min lilla pojk.


Igår var vi med Therse och Amanda på Barnmässan i Karlstad. Var helt rätt dag att gå på, lagom med folk. Vi fick så mkt fina saker, prover och en stor kasse med hur mkt grejer som helst. Köpte 2 kortärmade pyjamaser/lekdräkter och en mössa. De kortärmade dräkterna e så fina, och förra sommaren var de guld värda för en varm bebis och jag hoppas på att det ska va lika smidiga denna. Mössan hade perfekt passform, men öronlappar och snöre under hakan, kan verkligen rekommendera, märket e Villervalla, finns i massa färger. Amanda fick en rosa, Hugo kommer få en kornblå och Neo fick en naturvit, alla med stjärnor på i matchande färger.
De kommer va så fina tillsammans, med matchade jackor från Pop :) Neo e en liten wanna-be kusin till dem, nej skämt å sido, men det blir ju så att man köper det som andra rekommenderar, vill ju ha det bästa till sina små och vi pratar ju en hel del med varandra.



Inte den gladaste pojken, men jag tänkte ni ville se hans må risgryn till tänder. Snart kommer det 2 där uppe oxå.

Kommentarer
Postat av: Linda och Lova

Hejsan! va ett tag sen nu, allt bra med er? lova har varit sjuk hela mars så nu hoppas jag hon blir bättre snart. Villervalla är ett jättebra märke och mycket fina saker. Kram på er! hälsa Neo.. tror lova saknar honom=) det säger hon iaf!=) hehe

2009-03-30 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback