Värmer mitt hjärta

Det vackraste jag vet är när mina älsklingar ligger tätt och sover tillsammans.
Neo har drömt mkt inatt och fick komma in till oss lite tidigare och då hinner han vända sig mellan oss ett antal gånger under natten.
Är helt underbart att se dem så goa tillsammans, det värmer mitt hjärta!
När Neo bestämde sig för att jag skulle vakna så kröp han upp på mig och sög på allt han fick tag i i mitt ansikte. Han attackerade min näsa och slet i den med sina små klor.

Nu leker han på golvet och jag ska fixa frukost, sen ska jag träna lite om han tillåter.

Ha en bra dag allihopa och stort GRATTIS på födelsedagen till min lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Lillasyrran!

Tack så mycket!

Ni är det bästa som finns...

Älskar er så mycket.

puss och kram

2009-03-06 @ 12:56:16
Postat av: Lotta

Å ja me!

Kram kram kram!

Postat av: Jess

T och L: Desamma!!! kramar

2009-03-06 @ 23:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback