Födelsedagskalas mm

En underbar dag i solen har vi haft idag.
Efter frukosten så sov Neo länge så jag kunde ligga på altan och läsa en bok i solen, gött gött gött!!!
På em gick vi till prästgår´n och gungade och lekte med familjen. Gick bättre idag, sakta med säkert så vänjer sig Neo vid alla "nya ljud" ;)

-Mer fart mamma!


Mot kvällen så var det dax att fira lilla Karolina som börjar bli stor. Hon fyllde 14år igår och idag hade vi kalas. Det är så roligt med kalas för då träffas alla på en gång, barnen får leka och de vuxna med :) Det var jättemysigt, så tack Lotta m fam för en toppenkväll !!!


En del av kalas-firarna.

Släktens yngsta,  1 månad gammal liten go Viggo, som e så lik sin mamma.
Han spydde lite på mig när vi gosade, med det e sånt man får räkna med när man håller en liten bebis :)


Tindra och farmor klättrar i träd.

Liten och tuff i nya shorts, får bli med skärp nästa gång för de ramlade ner, och rock-bandana.

Pussas med sin älskade faster.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Dä kortet, lånar jag ;O)

Puss på er!

Fastera!

Postat av: farmor

Jessica du är en fantastisk mamma, jag är så glad att få vara din svärmor och farmor till denna underbara goa Neo. Ha det så gott kram Gunnel

2009-05-31 @ 21:23:29
Postat av: mamma

Vad jag längtar efter er. Ha det bra. Älskar dig mitt lilla troll mamma

2009-06-01 @ 07:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback