Onödigt info

Jag har haft tvätt ute på torklinan under natten och har precis tagit in för att vika.
Lukten får mig att tänka på Spanien och jag kan inte sluta snusa på handdukarna, gissa om jag e sugen på att åka till Nerja...!

Idag blir det en snabbstädning av huset på morgonen sen ska vi till Kvarnen (caféet i Klässbol) med Jocke, Malin och hennes släkt.
I em ska vi leka i prästgår´n igen. Det gäller att sysselsätta sig när D e borta för att jag inte ska längta ihjäl mig efter honom.

Någon som vet hur man tar ut små flisor ur fötterna på små barn? Trodde att Neo fått utslag på fötterna från skorna men idag ser jag att det är massa små flisor. Antar att han fick dem när han kröp på altan. Måste slipas när hans pappa kommer hem!!!

Önskar alla mammor en underbar MORS DAG!!!!


Frukost

Neo hälsar "lekfarbrorn" att han visst har andra bollar än fotbollar, några innebandybollar och tennisbollar oxå ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Underbart att du och Neo hade en bra morsdag-den första! De blir bara bättre och bättre. Kram mamma

2009-06-01 @ 07:42:18
Postat av: "Lekfabrorn"

men ændå saknas den viktigaste bollen av dom alla...detta kommer dock den utnæmnda ambassadøren att tillfredstælla.

2009-06-09 @ 16:24:18
Postat av: Moster

saknar min lilla plutt...ska bli så mysigt att gosa med dig igen snart...

nerja var verkligen helt otroligt...sol och bad...så skønt att bara ta det lugnt...

men jobbigt att vara ifrån dig min lillskit...

massor med pussar

2009-06-09 @ 16:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback