Sukk o Dukk

Vilket trist väder det är.
När vi vaknade vid 7 var det jättefint...tills att vi skulle på promenad vid 9.30. Vi klarade oss från regnet, duggade bara lite. Men jag blir inte särskilt glad av det mörka väder som är ute. Fryser gör jag oxå.
Jag blir så lätt van vid solen och varma dagar så jag glömmer att det bara är vår och att vädret ändras ofta.

Jag har äntligen tagit mig i kragen och fått iväg ett mail med inbjudan till Sukk o Dukk-kväll. Kommer skicka sms och sätta upp lapp på anslagstavlan vid skolan och affärn oxå.
Det blir en em/kväll i sminkets teckan.
24 maj kl.17.00 i Sportklubben, hoppas det är ledigt, glömde kolla med Lotta. Men det skulle inte va någon fotboll iaf.
Vi kommer att lära oss sommarens makeuptrender och hur en lätt sommarmakeup kan läggas.
Alla av honkön som bor i Värmskog är välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback