Lycklig, lyckligare, jag

Vilken otrolig kväll och natt vi hade igår.
Tack mina underbara vänner som kom och gjorde gårdagen till den roligaste jag haft på länge. Och tack för alla fina presenter jag fick.
Jag älskar er allihop!!!

Vi minglade, åt tacos å jättegod tårta som Malin gjort till mig ;) Sen pratade vi, drack vin och skrattade hela natten. Kollade inte en gång på klockan och den tickade på fort som tusan, märkte jag när de sista skulle gå. När vi bara var 5st kvar så sjöng vi Singstar. Eller ja sjöng vet jag inte, var nog mer att vi skrek och skrattade, gisses va hes jag va när jag vaknade :)
Linda sov kvar och vi sjöng en stund till när de sista gått. Kl 4 kom vi isäng.

I em så hämtade jag min lille skrutt på flygplatsen, gissa om jag saknat honom. Vi har busat och gosat hela kvällen. Så skönt att ha honom hemma igen, även om jag verkligen e tacksam för igår. Denna helg hade varit helt perfekt om D oxå hade kommit idag. Men men man kan väl inte få allt...

Jag vet att jag sagt det förr men det tåls att säga hur många gånger som helst; jag e så tacksam för min underbara familj och våra underbara nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är också helt underbar precis som skrutten har varit hos oss! Vilken förmån att få rå om ett så fantastiskt barnbarn en hel helg!

2009-11-01 @ 22:04:49
Postat av: sandra

Grattis i efterskott vännen!

2009-11-02 @ 12:14:23
Postat av: LindaE

Tack ska du ha! Jättekul var det!!

2009-11-02 @ 21:07:24
Postat av: Pillargontanten

Tack själv, det var riktigt kul!

Postat av: Annika

nästa gång ska jag va med....... :(

var jättekul att prata med dig!!

saknar dig men nu dröjer det inte länge till...

puss

2009-11-04 @ 22:37:57
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback