Vaccinering

Jag mår verkligen jättedåligt för detta med vaccinering.
Jag brukar inte ha svårt för att bilda mig uppfattningar om saker men i detta fall e jag helt borta. Kan inte bestämma mig. Det känns så stort och så viktigt, det gör mig illamående.
Så mkt som pratar emot att vaccinera sig men det som pratar för är så kraftigt.
Neo får ju lätt hosta och han har fått krupp flera gånger, det talar för att han kan bli väldigt sjuk om han får svinis.
Jag vet att ingen annan än jag eller D kan bestämma oss för vad vi ska göra och jag har fått en massa för och emot men det hjälper mig inte, jag behöver bara skriva av mig. Känns som jag ska spy så illa mår jag.
Vet att jag överanalyserar enormt mkt men jag kan inte sluta...suck!!!

På tors så kan småttingarna bli vaccinerade på dagis.
Jag har tänkt vaccinera mig 25/11.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej min älskling!



Du och D är enormt ansvarstagande föräldrar och det är normalt att våndas när viktiga beslut avseende skrutten skall tas. Men när ni väl gör det är det naturligtvis utgående från hans bästa dvs slappna av så får du rätt ingivelse intuitivt.

2009-11-16 @ 19:02:51
Postat av: Pillargontanten

Jag skulle ha gett honom, om han var min, dock så är det vissa landsting som ej ger barn under ett och ett halvt år, läste jag nånstans idag...

Jag, Lilla O och K kommer inte att vaccinera oss... Men jag vet att vi grejar en flunsa, men hade det varit när Lilla O var som Neo, då had jag gett honom.

Gör som din pappa säger, avvakta så kommer rätt beslut till dig!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback