Heldag idag

Inte undra på att Neo haft jobbigt i några dagar.
Såg igår att 2 tuggtänder kommit upp.
Det blir 3st på 1 månad. Aj! Tur att man inte kommer ihåg hur det kändes.

Idag e han på dagis. Igår fick han va hos syrran tills hon började jobba så jag slapp VAB´a hela dagen.
Det hade gått så bra så jag tyckte att han var redo för dagis idag.
Ingen feber igår eller inatt, även om det hade varit skönt att va hemma med tanke på att han vaknade 4.45 och inte somnade om mer än någon minut då och då. (tur att jag var "pensionär" och somnade 20.30 igårkväll)
Först på dagis var han och sist kommer han nog bli. Tur att han trivs.
Imorgon är vi lediga, då blir det kyrkis. Sen jobb igen på torsdag och på kvällen kommer mina föräldrar. Vi ska fira mig litre i förväg. Ska bli kul.
Eg skulle de hjälpt mig att tapetsera om i hallen men D tyckte att vi ska vänta tilsl vi vet hur han kommer jobba framöver, ifall han blir uppsagd en tid nu, då kanske vi inte har råd med julklappar.
Trist men så e d.
Bilen måste iaf fixas. Snälla svägerskan L har lånat ut sin bil till mig tills D kommer hem.

Måste ju berätta, igår var jag och Neo hudvakt en stund. Gissa om Neo var lyrisk. Det var så att Sven, prästgårn´s hund, hade rymt och kom till oss. Det e andra dagen på rad som han rymmer hem till oss. i Söndags så fick han va i garaget tills husse kom och hämtade i honom men igår fick han va med inne. Neo grinade när Sven blev hämtad. Han älskar den lille hunden.

Kommentarer
Postat av: Pappa D

klart vi ska köpa julklappar te barna, oavsett! Och vill du tapeter ha, så tapeter skall du få... upp till dej, icke mej :D



ringer dej precis nu!

klem

2009-10-20 @ 21:19:45
Postat av: annika

aaaah vad söt du e pappa D lycka till med allt!!

puss

Postat av: Pillargontanten

Hm, va gulligt det va här i kommentarsfältet då :O)

Inga problems med mackan, blev bara full i skratt, och Stine fick resten, det var okey väl :O)

Kram!

2009-10-22 @ 12:45:04
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback