Det dyrbaraste jag har!

Världens goaste lilla skrutt har legat i min famn, som så många andra kvällar på sistone, en lång stund efter vällingen och bara gosat.
Jag älskar den stunden på kvällen och hoppas varje kväll att han inte vill somna direkt.
Han bara ligger i famnen, snosar, tuttar på sin napp och pillar eller klappar på mig.
Min lilla goa snutt har blivit kramig igen, gissa om jag saknat det. (senast var när han ammade för 8månader sen)


...............................................
Mysstund med pappa



..............................................

Gitarrlektioner ska börjas i tid

............................................

Äter gröt själv



Ni kanske tycker att jag lägger ut mkt bilder, som liknar varandra tom, men jag kan inte välja. Neo e ju världens sötaste på varje bild, tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: farmor

ljuvliga bilder men var finns bilden på den goa mamman.

Kram farmor mamma och svärmor

2009-09-24 @ 21:22:40
Postat av: lisa

Jätteroligt med alla bilder, det ska du fortsätta med :)

2009-09-24 @ 22:18:49
Postat av: Moster

Fortsätt med många bilder..han e ju världens sötaste så =)

2009-09-25 @ 09:06:03
Postat av: Fastra i stan

Jag som ser honom så sällan tycker det är jättekul med alla bilder. Han är ju ljuvlig, ungen :)

Kram på er allihop!

Postat av: mamma/mormor

Det är så underbart att se och för oss kan det aldrig bli för mkt. Håller med farmor-var finns den underbara mamman. D får ta lite på er. Ha nu en trevlig helg i K-d. Moster tar hand om "sjuklingen".

Kram mamma

2009-09-25 @ 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback