Gött med fest

Ikväll och natt ska Neo va hos moster.
Vi skulle eg ha en myskväll men vi kunde inte bestämma vad vi skulle göra + att vi haft 2 myskvällar (ons och igår).
Så vi tänkte att vi skulle ha fest istället.
Det ska bli kul att ha fest utan att behöva tänka på ljudnivån och utan att jag ska behöva gå och lägga mig innan alla gått för att orka gå upp när Neo vaknar...det skulle ju aldrig D göra ;)

Vi har gjort klart i uterummet, eller ja lite piff ska ju göras oxå men just nu har jag inte råd att köpa kuddar å sånt som jag vill ha. Känns inte så kul att fixa här hemma heller länger för jag har redan flyttat. Ja ja, det lägger sig nog snart så jag är mitt vanliga rastlösa jag igen ;)

Trevlig kväll på er, det ska vi ha!!!

Kommentarer
Postat av: J

Test

2009-09-12 @ 16:28:35
Postat av: lisa

ha det så kul ikvæll tjejen, det ær du værd;)ær ni hemma under veckan? jag tænkte komma hem.

2009-09-12 @ 20:16:57
Postat av: Moster

Vi hade det så jättekul nenne och ja...även om han blir lite arg då och då =), men han lika go för det.

Har han gärna på besök snart igen.

massa kramar och pussar

2009-09-14 @ 09:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback