Igår och idag

Igår em, efter dagis och tupplur, så åkte vi till K-d för att träffa syrran och pappa.
Neo sov inte så långe så vi kom iväg ganska tidigt och hann in på Bergvik en stund innan syrran slutade.
Gick till KappAhl för att kika på mössa och vantar till Neo. Hittade 1 vintermössa i flecce som var vindtät, 1 höstmössa som man kan knyta under hakan som han var fantastiskt söt i, 1 polohalsduk-sån som man drar över huvudet, 1 par fodrade regnvantar och 1 fleccejacka. Hade väl inte tänkt handla allt idag men när det ändå fanns kunde jag lika köpa det ;) Sorry D.

Sen hämtade vi syrran/moster. Pappa/morfar var tvungen att jobba en stund till så vi åkte till museiparken och lekte.


När pappa kom så gick vi till Alfie´s och åt middag. Deras plankstek e så god!
Neo fick pizza men han var så hungrig så han åt sig mätt på ostbrödet som vi fick till förrätt ;)
Tack pappa och titti för en jättemysig eftermiddag!

Idag så var Neo dagis själv för första gången. Jag lämnade honom i 2h.
Han hade inte saknat mig och ville heller inte med hem men det var tinga tårar eller så, han löd bra. Var supertrött och höll på somna när vi åt lunch.
Efter lunchtuppluren och lite lek inne så blev det äntligen upphåll så vi kunde gå ut.
Gissa vad vi gjorde...letade och förökte leka med katten, som vanligt. Med katten menar jag någon av de 5 katter som bor på gatan :)
Medans vi gick efter katten så hörde jag att Neo kunde säga mjau, eller baou som han säger. Lät så sött. Nu kan han säga mu, vov och mjau.
Vi avslutade utevistelsen med att äta hallon och vinbär, Neo föredrar de sista.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback