Chanel 1 år

Igår fyllde Annikas dotter, mitt lilla gudbarn, Chanel 1 år och idag var det barnkalas för henne.
Hon e så go.
Barnen lekte så bra och det var ingen avundsjuka från Neo denna gång, jag fick t.o.m ha Chanel i knät länge och många gånger.
Hon hade fått så mkt fina presenter och Neo var i himmelriket med alla dessa rosa fina saker ;)

Jag gjorde tårtan, å idén fick jag från att Chanel gillar att pillra med grejjer, byggklossar å sånt :)
Chokladsockerkaka varvad med hallonmousse och gelehallon- och hallonbåtsfluff, spacklad med vit-choklad-smörkräm och grädde, täckt med SP smaksatt med hallon.





Glada familjen, nästan iaf :)
André körde sina föräldrar till Landvetter på morgonen, kl.3.30 åkte han hemifrån. Annika trodde han skulle komma på em. Jag kom till dem 11.20 å hade med Burger king-mat till oss å barnen. Kl.11.30 kom André och var jättetrött och hungrig, och där satt vi med mat, men inget till honom. D var rätt synd om honom då...
Han fick nöja sig med ostmackor som Annika gjort till honom kvällen innan å han glömde hemma när han åkte.



Paketdax:
Barnen hjälps åt att sätta ihop kul-saken.



Fotoalbum som jag gjort.


Neo är så kramig och Chanel fick massa kramar och pussar.




..............................................................................................

En kaka jag slängde ihop på några minuter innan påsklunchen hos svärföräldrarna i måndags.
Den var fortfaradne varm när vikom fram :)
Citronmosskaka med citron-cream-cheece-frosting, chokladtryffelkulor och mandelmassakycklingar.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Sicken en go' kaka du svängt ihop. Mums! Vi åkte med Finnskogen buss till Ullared Kram Ewa

Postat av: Pillargontanten

Hallå eller, nu har det varit en väldigt låååång, bloggpaus!

Ska det va så?

2010-06-01 @ 16:41:55
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback