Busunge

Chanel och hennes föräldrar var på besök i fredags.
Hon har blivit så stor, kan stå och gå.
Världens sötaste lilla tjej!


Ett av Neos favvo-program på TV: Firma Fantasiflytt  på Playhouse Disney.

Om man blåser på Neos mage genom en kloss så kittlar det väldigt :)



Neos lugg var lite väl lång så jag klippte honom efter lunchen förut. Mutade med russin och då satt han helt still och jag kunde klippa honom ordentligt, så jag tog mer och mer och helt plötsligt så hade han hockeyfrilla :)

Började med att spraya lite med balsamsprayen så jag kunde kamma ut hans tovor. Sen klippte jag honom och avslutade med lite hårvax. Helstyling det innan han skulle på "playdate".
Vi har varit i Sågartorp hela em, hos Annica och Hugo med Linda å Eric och Therese å Amanda. Nästa mån blir det hos oss.




Vårt lilla yrväder! Men vi älskar honom över allt i hela världen trots, och kanske även därför, att han e så busig! Men syskon, det får nog vänta ett tag.


HO... ...PP......A!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback