På besök hos mommo

Förra helgen var vi vi Sthlm hos mamma.
Pappa och syrran va där på tors kväll och fre fm, sen åkte de till Madeira för att vandra och dyka.

Innan vi åkte så fick vi skotta fram bilen så att D skulle kunna hitta den när han kom hem.


Vi lekte på dagiset i mammas område, där fanns en trä-ambulans, en sån ska D få bygga till Neo.


Så var vi på
Junibacken. Det kan vi rekommendera till alla barn. Va så kul och Neo ville inte gå därifrån.
Kolla in nya, snygga skorna som han fick av mommo. Han visade dessa för alla, var så stolt :)

Utanför Pippis hus stod Lilla gubben som barnen fick sitta på.


Jag var även på Thåström med Nina och Sara. D va jättekul att komma ut och att se honom, älskar Thåström men jag tyckte att koncerten va lite väl "mörk".

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Längtar tills ni kommer hit nästa gång! Det är så roligt när vi ses.

Har precis kommit hem från det bästa WES jag någonsin varit på. Helt otroligt och alla var supernöjda. Nästa är 11-13/6.

Nu ska jag njuta av de vackra blommorna samt planera för vår framtid. Inget att grubbla på mer-Just do it! Kram mamma

2010-02-14 @ 15:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback