Änglar

Som jag har skrivit förr så är vi välsignade med att ha massor av änglar runt om oss, i detta fall syftar jag på de levande. Utan att låta för religös så hoppas jag att ni vet hur tacksam jag är för den hjälp jag/vi får.

Just idag har jag fått ta del av hjälp av 2 sådana. I em följde svärfar med mig och Neo till K-d för att hämta bilen på verkstan, lite svårt att köra 2 bilar själv.
Nu ikväll så ringde nästa, Lisa, och erbjöd sig att hon och Anders tar Neo imorgon natt så jag får sova ordentligt och kan jobba.
Det är inte så lätt att få ihop allt när jag är ensam hemma. Även om det är jobbigt att D är borta så är det ju så mkt bättre när han e hemma, och oftast så får jag ihop det när vi e själva oxå tack vare alla underbara nära och kära vi har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback