Besviken är bara förnamnet

...på vad jag är idag.
Ligger på soffan med datorn i knät men eg skulle jag varit på väg till jobbet.
Hade velat jobba de här dagarna som e kvar. Passa på att umgås med arbetskamraterna å så, e ju bara nästa vecka kvar och sen e jag hemma ett bra tag.

Lisa tog Neo igår för att jag skulle få sova och då orka jobba idag. Sova fick jag, nästan 12h. Gick upp när klockan ringde, inte jättepigg men ok ändå. Duschade och fixade till mig, kände mig lite yr, käkade frukost - tänkte att det var ju rätt längesen jag åt eftersom jag la mig så tidigt igår, blev mer yr och fick svårt att gå rakt. La mig ner och det kändes ok men jag blev illamående av yrsel. Tog det lugt och ringde VC som öppnar 8, kom fram direkt och skulle få en tid - men de va slut, hur kan de var det samma dag, direkt på morgonen?! Fick en tid i imorgon för att kolla blodtryck och HB. Va så hör i julas med när jag var slutkörd. Kanske inte hjälpte med 1 natts sömn, ska bli skönt när D kommer hem på lör då får han ta Neo några nätter. Han har ju varit på lyxhotell i en vecka och ätit och druckit gott och myst framför brasan...bläääää. Ja lite har han väl "jobbat" oxå, de har ju utbildning hela dagarna. Jag unnar honom det och e glad för hans skull men när man sitter här med bara vakennätter så e man ganska missunnsam.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite och kommer nog sova en stund till. Neo kommer i em så jag ska ta det väldigt lugnt tills yrvädret blåser in genom dörren :)

Kommentarer
Postat av: David

måste tyvärr jobba om dagarna :)

men ja kommer hem snart :)

2010-01-21 @ 13:28:37
Postat av: Jess

Till D: Jag vet det älskling. Längtar efter dig!

2010-01-21 @ 15:11:45
Postat av: Lindaa

Hej vilken söt liten kille, vi har oxå döpt vår son te Neo :) Tror även att din sambo o min sambo gick i samma klass på högstadiet :)

Postat av: David

Svart till linda...

Ja precis linda det stämmer, både gymnasiet och högstadiet... det odågan glömmer jag aldrig :)



Hälsa peter !

2010-01-27 @ 14:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback