Babylycka

Idag har jag varit hos Annica och gosat med lille Love.
Han var så liten, glömt bort att de e så små. Helt underbart vart det att få snosa på honom.



Therese och Amanda var oxå där och jag klippte Therese. Hennes hår hade växt sjukt långt å var fortfarande långt när jag hade klippt av 2dm.

---------------------------------------------------------------------------------------

Jag hade med några presenter, bla muffins som jag gjort.


Kladdkakehjärtan med citronkrämtopping och marsipanlock. Vanilj/kokos cupcakes med bärkompott och vaniljcreamcheesefrosting samt marsipanlock. Kokoscupcakes med nonstop i och chokladfrosting med nonstop ovanpå.

Kommentarer
Postat av: Syrran

De var ju jättefina...va duktig du är.

2010-03-17 @ 22:36:32
Postat av: mamma/mormor

Vilken liten goding. Tiden går fort! Tänk att skrutten har varit så liten och även du...

Håller med syrran din-du är otroligt duktig och konstnärlig. Kram

2010-03-18 @ 13:30:36
Postat av: Annica

Tack än en gång för alla fina presenter å de underbara muffinsen. Du är kanonduktig ju!

Stor kram från mig å min familj...

Postat av: Sandra

Vad kul att du hittade min blogg och då hittade ju jag din också!

Snygga muffins! Ser hur goda ut som helst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback