Mysdagar, hur många som helst

Imorse åkte mamma och syrran hem men istället kom D hem.
Inte ska jag va själv mer än nödvändigt heller ;)
Hämtade hit syrran i måndags och sen hade vi myspys till tis em då mamma kom och gjorde oss sällskap, även Malin kom på kvällen och åt middag med oss.


I fredags hos syrran.
Syrran masserade mamma för hon hade nuvudvärk men Neo älskar när syrran masserar honom så han klämde ner sig mellan och masserade mamma medans syrran fixk massera Neo istället :)
Vi var i K-d för att fira syrran som skylle fylla 27år på lördagen.


Inatt sov inte skutten bra, han gnydde och grät i sömnen hela natten tills kl.4 då han va så ledsen att han vaknade och var sen vaken, usch. Misstänkte att han hade öroninflammtion så när VC öppnade ringde jag och fick en tid.
Han hade ju feber förra helgen och har varit hängig sen dess, inte riktigt sig själv men inte heller sjuk.
Mycket riktigt så hade han början till inflammation i båda öronen och i halsen så han fick pencillin, kåvepenin i 5 dagar. Stackars liten. Men har var så duktig, han växt till sig så mkt och han förstod när jag talade om vad vi skulle göra och berömde honom hela tiden så han gnällde nästan inget och satt still. I vanliga fall brukar han skrika, gråta och slingra sig som en orm. Tom med medicinen slank ner utan problem, men han ville ha vatten efteråt så jättegott var det nog inte. Det var iaf en väldigt stolt mamma som bar iväg på sitt lilla charmtroll.



Glass e gott när man e krasslig å en liten hund kan man gott få som plåster på såren.
Korten e från i veckan när vi var på Ikea och han visst inte var helt frisk som jag trodde.


Nu ska vi ha några mysdagar, alla 3. Så skönt att D e hemma några dagar igen, tyvärr så åker han redan på söndag så det blir en kortis denna gång.


I söndags så var jag och Neo hos Annika, André och Chanel i deras nya hus. Supermysigt, halvvägs till Molkom i området med det lustiga namnet: Skacklerud. De hyr tillsvidare så får vi se vad som händer sen, vill ju helst ha hit dom :)



Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Som vanligt jätteroligt att få vara med er alla och längtar tills nästa gång vi ses. Mår inget vidare idag så jag har nog fått lite Neobaciller...Om en stund ska jag åka till Västerås och imorgon blir det sthlm. Till helgen ska vi på viltmarksmässa eller något ditåt. Det ska bli kul.

Ni får ha det bra alla tre! Kram

2010-03-11 @ 08:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback