Ny frisyr

Igår klippte jag av håret :)
Var lite osäker å det kändes lite i magen när Bella klippte av allt...men jag tror nog attd et blir bättre så här.
Iaf så e det kul att göra något helt annat, nu e det nog ingen som inte märker att jag har klippt mig iaf :)
(hint till syrran och mamma)

Är nöjd med det framifrån men fortfarande lite osäker på det bak, hade nog velat haft det lite längre men det växer ju ut...Sist jag var så här kort var i 8:an så det var kanske på tiden :)
Gjorde även lite ljusa slingor i den delen som e lång å det känns jättebra. D som ville att jag skulle klippa det kort uppepå och långt i nacken, helt tvärtom, blev nöjd han med.

Bella e på Ericsson & co terminen ut, tors + fre om du oxå vill gå dit.




Kommentarer
Postat av: Syrran

hehe, du är så rolig ibland du =)

Det blev ju jättefint, men så ovant att se dig i kort hår. Men nu är väl håret helt friskt oxå, då växer det fortare med...

2010-03-13 @ 15:14:15
Postat av: Pillargontanten

Snyggt!

Jag ska till frissan på tisdag, ska bli såååå skönt!

Postat av: mamma/mormor

Blev jättefint. Ska komma ihåg din kommentar...

Ha det bra min stora älskade dotter!

kram lilla mamma

2010-03-15 @ 08:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback