Upprörd

Jag såg inte Uppdrag granskning på TV igår men på facebook hade några skrivit kommentarer så jag var tvungen att titta, tur att de flesta kanaler har en web-tv.

En vän sammanfattade det bra på sin blogg.
Jag förstår inte hur det kan gå till på det sättet. Hur ett helt samhälle kan svika 2 tjejer. Som experterna avslutade, inte helt citerat nu, att om någon blir knivskuren så ifrågasätter ingen om den personen ville bli knivskuren...det borde ju vara lika självklart att ingen vill bli våldtagen.

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna somna igår för jag var så arg men en halvtimme på spikmattan och spikkudden så hade hela kroppen slappnat av och onda tankar flugit bort. Enligt mig är det en av de bästa uppfinningar som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback